Trevlig eftermiddag / kväll

Haft en trevlig kväll/eftermiddag med Jeanette och Sara.. =)
Möte upp Jeanette efter jobbet för att hämta biljetter tills matchen på torsdag, efter det blev det en runda på stan för att leta lite "kläder" tills storsattsningen.. ;0)
Ringde Sara som beslöt sig för att joina oss och vi åt en god buffe på en mongolisk restaurang..  Blev en hel del prat och skratt..

Men när jag kom hem hade jag sååå sjukt ont i ryggen att jag knappt kunde gå.. Bestämde mig för att ta ett varmt bad som förhoppningsvis skulle hjälpa lite...
När jag efter mkt om och men väl hade kommit ner i badet tar det ca 2-3min sen blir jag akut kissnödig så det va ju bara att kämpa sig upp.. Hahaa*.. Sen ner igen..

Nu har jag iallafall tagit en skön varm dusch och ryggen är inte ok men betydligt bättre..
Passade även på att köra lite skrubb och lite fotvård så nu känner jag mig riktigt fräsch..
Bestämde mig faktiskt för att jag varje söndag ska ha en riktig SPA behandling..

* Skrubb (hela kroppen)
* Fotvård
* Hårinpackning
* Rakning
* Insmörjning

och allt annat som hör till.. =)

Nu tänkte jag väl snart försöka börja röra mig mot sängen och förhoppningsvis är ryggen bättre i morgon..
Då ska jag träffa min älskade vän Angelica.. =) 
Vi ses inte ofta men vi vet exakt vart vi har varanndra.. ;0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback