Test

Gjorde precis ett test som jag behövde göra innan min intervju i morgon.. Det skulle inte finnas några rätt eller fel utan bara för att dom ska se vad jag är för person... Hmmm... När jag tryckte på skicka fick jag upp.... Din profil stämmer inte överens med dom flesta andra profiler så var vänlig gör om frågorna igen.. Men jag har ju svarat utifrån mig, varför måste jag göra om det då ?? Eller kan det vara så att det tillhör testet för dom vill se hur olika mina svar är från gång till gång ??... Tyckte att jag svarade ganska lika 2:dra gången och då gick det igenom..
Jaja vi får se i morgon vad som händer..



Idag blev det första torsken sen jag kom hem från spanien.. TYPISKT... 3-0 dessutom... ILLA...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback