Bytt Silikon

Sådär då har jag varit duktig och bytt silikon i köket.. Ser ganska mkt trevligare ut nu.. =) grym tjej jag är.. hahaa*

På fredag är det några svenskar som öppnar ett café här i stan.. Ena tjejen är tydligen en grym barista så förhoppningsvis kanske man kan få lite ordentligt kaffe i detta land... (tänk att jag som verkligen hatat kaffe säger så).. Kaffet här är verkligen inte gott.. Ok nu har jag börjat vänja mig men endå.. Kanske man kan unna sig en latte... För en latte här är inte samma som hemma.. Så nu hoppas jag inte att dom gör mig besvikna... ;0)

Undra om man kanske ska ta sig en dusch innan det är dax att bädda ner sig i sängen.. Kanske kan va trevligt när man ståt och skrapat och haft sig i köket...  Men först ska naglarna få torka.. Och Ja Jeanette, jag slarvar med tånaglarna idag oxå.. Hahaa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback