Fasters älskling

Problemet med CD-skivan löste sig för helt plötsligt efter 14 säsonger så bestämmer dom sig för att inte göra skivan dubbel (vändbar).. Så inte så konstigt att det inte gick att läsa.. Fanns ju inget där.. Därför det finns 5st skivor till denna säsong.. =)

Har iallafall fått igång min skype nu med både ljud in och ut.. =) Så vill ni prata är det bara att koppla upp er på skype.. =)
Brorsan ringde idag då jag inte hade något ljud och jag hördes lite då och då men han va på jobbet där han har kamera och lilla Knådden va på besök... =)
Gisses va glad han blev när han såg mig.. Vi satt mest bara och vinkade och sjöng Pippi.. =) Fasters älskling.. Saknar som sjutton...
Nästa gång blir det med ljud.. =)

Nu är det sängen som gäller för mig så håller vi tummen för att det inte regnar i morgon för skulle vara skönt att komma ut och röra sig lite..

Om jag förstått lappen i hissen rätt så kommer el och vatten vara avstängt i morgon mellan 14-18 så då hör ni inget från mig.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback