Idag

IDAG

* En tur på strandpromenaden  ( check )
* En skål med cocos youghurt, musli, banan och färska jordgubbar ( check )
* En kopp kaffe ? ( check )
* Massage (  )
* Shopping (  )


Ja jag tror vi kan säga att denna dag har startat, och på ett alldeles utmärkt sätt.. =) och det kommer nog fortsätta va en bra dag.. =)

Massage ikväll vid 18... ;0)
Har varit spänd och haft ont i rygg och nacke ett tag nu och efter allt som hände innan jag åkte så kan man ju inte säga att det blev bättre och just nu har jag sjukt ont och är sjukt stel så äntligen har jag fått tag på en massör/naprapat så ikväll släpper förhoppningsvis det mesta.. =)
Ska bli såååå skönt..

Solen skiner som aldrig förr idag så tänkte nog faktiskt sätta på mig min sommarklänning.. Dock med korta leggings till.. =)

Nu en dusch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback