Blixtrar och dunder

Oj oj vilken natt det varit.. Inte sovit mkt...
Vaknar av varldens regnovader.. Blixtrar och dunder..  och det varade i 2-3 timmar... Och jag som hatar askan... Inte nog med det sa borjar mitt avlopp lata.. Hahaa*
Askan och blixten avtog men regnet har vrakt ner istort sett hela dan...
Tur att jag har Eva som kom forbi mig med regnrock och gummistovlar.. ;0)

Som jag skrev igar sa kommer jag inte fa nagot IDnr forens den 19/4-11, gjorde ett nytt forsok idag men icke sa nicke men verkar som att jag lost det mesta tillfalligt nar det galler kontakten med Sverige. Dom godtog det jag kunnat uppvisa just nu sa far dom riktiga intygen komma sa fort dom ar klara...

Har idag inforskaffat mig ett par promenad/loparskor sa nu ska jag forsoka ta mig en tur pa strandpromenaden.. Kanns som att jag behover komma ut och rora pa mig ordentligt... Far helt enkelt se vad det ar for vader i morgon..

Det ar egentligen lite skrammande... I sportaffaren dar jag kopte mina skor jobbade 4 st tjejer i min alder och INGEN av dom kunde ett ord Engelska..

Na nu ska jag hjalpa Eva sen ikvall blir det jag som har en TV kvall dar alla program ar dubbade pa Spanska.. Hahaa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback