4 supersöta ögon

Inte blivit något bloggande idag för har varit upptagen..

I morse när jag vaknade hade jag 4 supersöta ögon som tittade på mig.. =) Så släppte ut dom små på golvet så fick dom springa runt och busa... Den minsta av dom, den som är sjuk va mest kelig och satt under mig och jamade tills jag plockade upp honom i famnen... Då började han sprinna för fullt... ;0)
Efter ett tag blev det in i buren igen för att bege sig till Juan, Vetrinären...
Där konstaterades det att det va två killar (vilket jag redan insett), den ena fullt frisk och hur fin som helst medans den lilla va undernärd och hade en ögonsjukdom (jag hade ju själv spolat rent ögonen 4 gånger).. En spruta och kortisondroppar i ögonen så snart ska väl lillen vara pigg och kry...

Det som smärtar mest är att jag nu har lämnat dom till Juan och dom bor nu i en bur hos vetrinären.. Helt ensamma stackarna.. Dom kunde ju få vara hos mig tills nya ägare funnits.. Men som sagt det hade ju varit jobbigare att lämna ifrån sig dom då...

Va nere nu på eftermiddagen och sa hej och lillen kom fram direkt till mig och bökade ner sig i min famn.. Sötnosen då...

Efter lunchen idag blev det stranden för mig men låg inte så mkt i solen för höll på att somna så la mig i skuggan istället och sov en timme.. ;0) skönt att somna till vågornas brus...
28grader hade vi idag...
23 vid 20.30... Inte helt fel...

Nu sängen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback