Busy

Oj vad jag har varit dålig på att uppdatera men det är bara för att jag har Sara här och vi har fullt upp...

Åkt massa inlines, solat, ätit gott, druckigt gott, varit på marknad, varit ute och festat, varit i malaga, varit på en isbar,  ja vi har helt enkelt varit busy... =)

I morgon kommer min älsklings Knådd.. Puss puss... =)

Längtar sååå... Blir fullt upp i morgon med andra ord... Först ska jag och sara sola och åka inlines, sen ska vi äta Paella med Eva och Norberto... Sen åker vi och hämtar Daniel, Linda och Knådd.. jag och Sara tar Knådd på tåget och Eva kör dom andra till Hotellet och på Kvällen blir det Grill.. ;0)
Massa folk runt omkring mig.. =)

Sol, sol och åter sol...

Nu ska vi göra oss i ordning för att gå ut käka tapas.. sen får vi se vart kvällen tar oss..


Hej hej från sara och mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback