Fräscht

Det fanns nötter hemma hos Angelica och Lee som jag ätit av under kvällen och typ precis när jag va hemma känner jag att en nötbit har fastnat längst in där uppe i käften (där min visdomstans är påväg ut) där det är lite svårt att komma åt.. Jag kämpar och jag kämpar, ger mig inte utan kämpar lite extra med tungan och ut kommer nötbiten..Skönt.. Dock reagerade jag på att det lät lite konstigt när den lossnade..
Efter en liten noggrannare titt på biten jag har i handen och ett litet bett i biten (som är stenhård) inser jag att det inte alls är en nötbit utan det är en bit av min TAND !!!
Kul såhär vid tolv på natten..

När jag senare kommer upp i lägenheten och tittar lite extra på biten jag har i handen blir jag förskräckt.. Den ser ju rutten ut...
HJÄLP !!

Blir till att ringa tandläkaren under nästa vecka för nu går jag med en halv tand i käften som värker lite och troligen har jag massa skit som sitter fast där som jag inte kan komma åt själv..

Får vi hålla tummarna för att värken inte blir värre under natten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback