Kul kväll

Haft en kul kväll som ni sett, hahaa* men blev definitivt finare än innan.. ;0) Ryggen känns betydligt bättre idag så tror tabletterna har hjälpt... I morgon tänkte jag försöka åka och träna får vi se vad den säger om det... Efter träningen blir det till att vara barnvakt ått lillKnådd som fortfarande är sjuk.. Har varit nere i förrådet och letat lite (bl à då jag hittade mina nagelsaker) och hittade en hel del kläder som jag saknat, ska ner igen nångång och leta mer saker ;0) det som göms i flytt kommer fram i Nattis förråd ;0) Har lite småsaker som behövs lösas i morgon (vilket jag tror det gör) så får hoppas inte fler saker dyker upp som hindrar ;0) Nu dax att förflytta mig in i sovrummet och sängen.. Natti Natti !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback