Hemlagat

Fortfarande huvudvärk så blir nog till att ringa vårdcentralen i morgon...

Annars gör jag inte så mkt idag.. Förbereder lite för morgondagen då det är dax... Hahaa*
Känner mig taggad... Nu Jävlar... Inga ursäkter.. =)

Tänkte även börja röra mig upp mot morsan redan nu för behöver skriva ut lite saker.. Vill Bl a skriva ut alla papper inför SRF... Visst det är många dagar kvar men vill ha allt under kontroll då jag gjort bort mig lite med bokningsbekräftelser och sånt... Så lika bra att samla alla papper jag behöver.. =)

Har även en chili con carne på spisen som står och puttrar ihop sig.. =) Gjort den från skratsch med tomater, chili, vitlök och annat gotti gott... Till det blir det en hemmagjord pizzasallad =) Men det får bli i morgon då både salladen och chili con carnen måste stå och dra ihop sig.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback