Idioter

Har hunnit med en hel del idag även fast jag vaknade senare än planerat... Det som fick ta mest stryk va ju egentligen promenaden jag planerat... Få se om jag kommer upp och iväg i morgon istället... =) Knådd blev glad när jag kom och hämtade honom och det blev en hel del bus idag =) Efter det ner till Chinan och handla mat med Sara och hennes Robban som visade sig vara en trevlig prick =) Efter det hem och kolla Hockeyderbyt och som vanlig blir man förbannad och undrar vad det finns för IDIOTER och man undrar när någon ska ta och göra något åt det ordentligt... Det är patetiskt att matcherna ska brytas var och varannan gång... Dax att ta i med hårdhanskarna... Jag är iallafall nöjd att jag satt hemma i soffan.. Vi förlorade på övertid men det kändes endå rättvisst för vi spelade kasst idag... Nu blir det lite häng i soffan innan det är dax att bädda ner sig i sängen igen.. I morgon väntar ytterligare en ledig dag.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback