Natti Natti

Nu är denna tjej trött så det är dax att släcka dom blå... Fick iallafall ordning tillslut här hemma.. =)

Hunnit packa väskan och plattat håret oxå så nu är jag redo för Ålands hav... Men först så ringer klockan kl 5 och några timmars jobb på det..

Blir så imponerad av Elliott.. Brorsan och Linda har börjat med ett belöningsgrej.. Att varje gång han går och lägger sig själv utan att någon ligger bredvid honom tills han somnar får han ett klistermärke och när sen rutorna är fulla med klistermärken så blir det en leksak eller leklandet.. Jag kan säga att han är mycket stolt över detta kollage och alla sina klistermärken och det ska visas varje gång man är där..
Brorsan sa idag att det va OK om jag eller mamma nattade honom och va där tills han somnade eftersom det endå är lite annorlunda med oss som nattar men om det va så att han ville sova i deras säng då skulle vi säga God Natt och gå därifrån direkt, så han skulle få ett val ..
Vi hann inte ens ge honom förslaget förens han sa Hej Då, ska du gå nu direkt när vi kom upp på övervåningen.. ;0) Så gick han och la sig helt själv i sängen och somnade inom 20 min.. =)
Faster är mycket stolt.. =)

Natti Natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback