Nyår

Hade en mycket trevlig kväll igår med sjukt god mat.. Tessan är grym.. =)
12-slaget spenderades nere på Årstafältet och där va det lugnt och skönt med en bra utsikt.. Vi släppte våra lycktor sen stod vi bara och kolla på alla fyverkerier runt om kring.. =)

Dagen idag har varit lugn och jag kan inte beskriva lyckan som kom då jag såg att Ica var öppet.. Helt säker på att det skulle vara stängt.. Så strax blir det dipp och grönsaker..

Städat har jag oxå hunnit med idag.. =)

Nu har jag precis kommit upp ur ett varmt skönt bad och bäddat ner mig under duntäcket i soffan.. =) Funderar på om jag kanske ska sätta på en film eller om jag ska nöja mig med det som går på TV.. Hmm...


Nu är det iallafall 2012 och nu kan det bara bli bättre !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback