Spring

Knappt sovit en blund inatt.. Precis när jag va påväg att somna ringde telefonen sen va det kört.. ;0/ Somnade väl runt 3-4 sen ringde kl vid 5.... Kan säga att det inte varit någon pigg tjej på jobbet idag.. Men endå har det varit en av dom bättre dagarna för min det... När jag kom hem idag gick jag hem och bytte kläder sen gick jag ner till Ica för att handla lite balsam och då fick jag nått ryck att jag skulle ut och röra mig... Började gå min vanliga runda och efter ett tag får jag ytterligare ett ryck och börjar springa.... Shit vad skönt det va... Min kondis har definitivt blivit bättre... ;0) Dock va det inte det bästa att ha en stickad tjocktröja på sig.. Hahaa* Så blev inte så mkt spring utan mer en promenad i rask takt så i morgon efter jobbet blir det en ordentlig tur med massa spring.. =) NU JÄVLAR !!! Tänkte strax slänga mig i duschen sen blir det till att bädda ner mig i sängen och så hoppas vi på mer sömn inatt.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback