MUSsamtal

MUSsamtalet idag gick väl bra men jag är bara så överkänslig nu när jag mår som jag gör.. Det är mkt nu och jag orkar lixom inte... Får se om det ger någon som helst utdelning av det som sades...

Annars var dagen idag bra.. Dock väldigt lugn vilkt är halvtråkig och samtidigt så inser man att det kommer höga % och minska bemmaningen.. =(..

Fick finbesök av Becca med tjockismagen och Millan.. Mkt trevlig överraskning måste jag säga.. Länge sen sist... =)

Nu är jag iallafall ledig i morgon så får se vad morgondagen tar mig.. Pratat om att kanske möta upp Becca men får se i morgon hur det blir med det.. Hoppas iallafall på att det är lika fint väder som idag.. =)

Nu är det natti natti som gäller för min del... I morgon tänkte jag ta sovmorgon så får vi se hur länge det blir till.. ;0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback