Barnvakt

 

Är barnvakt tills i morgon eftermiddag och det är Elliott som får bestämma vad som ska göras. Vad som stod på schemat va Leklandet Stor och Liten som dom byggt i Outlet. Sagt och gjort så åkte vi dit och jag kan säga att vi va ju deffinitivt inte ensamma... Lite småångest fick jag där ett tag när han sprang iväg bland alla hundra andra barn... Tappade faktiskt bort honom ett tag men då ropades det i högtalarna.. - Faster Natalie kan du komma till receptionen där Elliott väntar.. =) Då blir man lite stolt att han gjorde så.

Nu är vi hemma och har bakat chockladbollar som Elliott ska få smaska på ikväll efter maten.. Själv kör jag ju detoxen så nöjer mig med lite frukt ;0)

Antar att det blir tidigt i säng ikväll för lär nog somna när jag går och lägger honom.

Vad morgondagen har att erbjuda vet bara Elliott =)

 

 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback