Mat i magen

Nu har det gått över 2 timmar sen jag åt och jag har faktiskt fått behålla det =) Har även fått i mig min avslagna Cola samt ett glas med C-vitamin.. Så nu håller vi tummen för att det är påväg åt rätt håll..
Är dock fortfarande väldigt svag och energilös men har en del mat kvar då jag inte ville smälla i mig för mkt på en gång innan jag visste hur jag skulle reagera.
Kommer väl vakna inatt och vara vrålhungrig och bara slänga i mig mat.. Hahaa*
Känner även av illamåendet och har sjukt ont i huvudet men jag mår betydligt bättre än vad jag har gjort under dagen..
 
Tänkte nog ta och flytta in i sovrummet igen och försöka sova lite.. Vet inte om jag ska jobba i morgon eller inte men som jag känner nu kommer jag inte att göra det och det har jag redan sagt till jobbet men om jag vaknar pigg i morgon så kan jag ju lika gärna åka och jobba.. Är lite rastlöst att bara sitta hemma... =) Samtidigt som  det kanske vore bäst att vara hemma en dag extra.. Hmm*
ja ja det visar sig i morgon..
 
Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback