Trasig

En riktig tröttmössa va vad jag var igår.. Tur i oturen att grillen var trasig så hade totalt 60 gäster på lunchen.. Kan säga att 4timmar gick väldigt långsamt men det var skönt :)
Hem till bror, Linda och Elliott för att fira mamsen och efter det däckade jag totalt när jag kom hem...
Nu har jag i stort sett sovit 12 timmar förutom timmen vid 4 då något hände utanför som höll mig vaken... Ska bli intressant att se om det varit inbrott eller något i närheten.

Fått ledigt idag så jag kan gå på sista fotbollsmatchen :)

Ligger nu i sängen och ska försöka motivera mig själv till att ta tag i dagen.. Först på schemat plocka ner alla gardiner hos mig och mamsen för i morgon kommer Bela och tvättar fönstrena ;0)
Sara hörde av sig och sa att hon slutar 14 istället för 15 så fick lite bråttom..

Börjar med att slänga mig i en dusch !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback