Efter storm kommer solsken

Snöstormen är över för nu och idag har det varit riktigt kanonväder... Nästan bränt i ansikten.. =)
Gårdagen behövs inte ens pratas om då jag tillbringade mina timmar på jobbet... Från 7-9 och sen från 11,30-00,00 kan säga att jag var rätt seg när jag kröp ner i sängen..
I morgon håller vi tummarna för ytterligare bra väder så det blir ytterligare en grym dag i backen..
 
Annars då ?? Jo det är nästan exakt en månad kvar på säsongen och denna månad kommer gå fort... Samtigt som jag verkligen vill hem vill jag verkligen stanna.. Det är ju nu man är inne i det.. Det är nu man börjar få kontroll på saker och ting.. Det är nu det fina vädret ska börja..
Satsar på bikini inom en vecka.. Hahaa*
 
Nu krypa ner i sängen och kolla film och förhoppningsvis går jag upp när klockan ringer i morgon.. ;0)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback