Narvik och Spa

Förstår inte varför jag inte haft sånna här dagar förut..
Gick upp vid åtta och åkte till Narvik med Angelina och David.. Shopping stod på listan..
Hittade det jag ville ha och lite till men var grymt skönt att få vara i civilisationen :)
Fint väder och jag kunde gå i mina converse :)
Precis när vi kommit hem till Björkis igen får jag tag på Montana som ska på Spa i Gränsen.. -Ska du med ??
- självklart..
5min senare sitter jag i bild :)

GUD så skönt det va.. Varför har jag inte gjort detta oftare ?!
140:- för bad, bastu och bastusett med peeling, lerinpackning mm..
Kroppen känns som babyhud.. :)
Hade jag bott i Gränsen hade jag gjort det där minst 3ggr/v..
Ska definitivt åka tillbaka innan säsongen är slut och då ska jag även passa på att sola lite ;0)

Nu sova.. Är supertrött.. Lång dag idag ;0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback