Rökfri

Då är det helg.. =)
2 lediga dagar och hade faktiskt tänkt få ut mer av dessa än dom jag fick förra veckan.. Hahaa*
 
Måste säga att detta har varit den bästa veckan här uppe för man har haft något att göra i stort sett hela tiden.. Många säger att påsken är nog den tiden dom flesta hatar mest här uppe men jag är helt tvärtom.. =) I LOVE IT !!
Nu är vi tillbaka på lugnet igen om nästan inte värre... Denna vecka är helt död.. Kommer bli långa arbetsdagar..
Men har en del övertid så funderar på att kanske ta ut lite långledigt.. =) Lika bra att passa på nu när det endå är lugnt..Har en tanke men får se hur det blir med det... Hmm...
Men mer än halva tiden har redan gått.. Bara ca 1 månad kvar.. Ska väl börja kolla på resa hem snart så det inte blir fullt då alla ska hem härifrån..
 
Förresten så måste jag ju bara skriva att jag faktiskt varit rökfri i 3 år idag.. =) ( och nej det är inget aprilskämt ).. Lite stolt känner jag mig allt och det bästa med det hela är att det var många som inte trodde att jag skulle klara det.. Men känns skönt att bevisa att jag haft rätt från början när jag sa att jag kommer ALDRIG ha problem med att sluta röka, jag måste bara ha rätta viljan... =)
 
 
 
 
Nä nu skriker solen efter mig där ute... Ut för att röra på fläsket....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback