Snöstorm

Ledig idag igen.. Gick och la mig tidigt för att vara pigg och utvilad.. Vaknade innan klockan ringde av att jag trodde fönstren skulle blåsa sönder... Tittar ut.. SNÖSTORM DE LUXE... Kul verkligen.. Precis vad jag önskade på min lediga dag..
Gjorde iallafall lite nytta och klädde på mig och tog mig till tvättstugan.. Kan säga att dom 3 metrarna var pain att ta sig fram.. Höll på att blåsa bort men fram och tillbax kom jag och jag har nu rena kläder ;0)

Jag och en av tjejerna jag bor med bestämde oss för att vi skulle ta oss upp till hotellet, bättre att sitta där och häcka än hemma.. Sagt och gjort, vi hoppa in i hennes bil.. Kan säga att vi ångrade oss ganska fort men då va det för sent att vända.. Blev en spännande färd upp.. Bilen kommer hon låta stå kvar över natten..

Varit ca 1 timme på gymet och nu sitter jag bara och hänger.. Insnöad.. Fullt med folk överallt.. Ut vill man inte gå så ska bli spännande att se hur/om man tar sig hem ikväll.. Vägarna är avstängda så inga nya gäster lär dyka upp men dom som är här nu räcker gott och väl..

Nästan ingen mottagning på varken mobil eller internet så snart är man helt isolerad..

Men jag klagar inte va bara inte riktigt såhär jag tänkt mig min lediga dag ;0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback