Vilodag

Det gjorde nog susen att trycka ner nålen i tån... Idag känns den hur bra som helst, självklart lite öm när man kommer åt den men det är ju inte så konstigt... Har iallafall valt att ta det lugnt idag pga infektionsrisken.. Känns inte så smart att stoppa ner den i en trång pjäxa och ge sig ut och åka... Men i morgon då jä-lar.. ;0)
Ligger och myser i sängen med Sessil men ska väl snart börja röra mig utåt för att få lite luft iallafall... Bara för att jag tagit en vilodag med skidorna behöver jag ju inte ligga hemma...
 
Ikväll är det "personalfest" men jag har inte bestämt mig hur jag ska göra än.. Förra gången hoppade jag så man kanske ska gå dit idag... Temat är MUSIK och man får tolka det som man vill... Det tråkiga är ju att jag jobbar till 23 så känns som att man missar en del och kommer dit när alla redan är på topp.. Men men om jag och grabbarna grus gör ett bra jobb i restaurangen så ska vi kanske kunna komma iväg lite tidigare..
 
Annars då ?? Mindre än en månad kvar.. Helt sjukt... Vad har hänt med tiden egentligen ??
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback