Jullov

Sitter på bussen påväg till landet.. Sååå skönt :0 ) ledig tills på torsdag :0)
Mår så jävla bra just nu, allt flyter på :)
2013 började bra.. har varit ett helvete mitti.. och nu känns det som att det kommer bli ett bra avslut ; 0)

under detta år har jag lärt mig så mkt om mig själv och jag har lärt mig att hantera vissa situationer på ett sätt jag aldrig kunnat göra innan. . insett att det inte blir bättre av att gräva ner sig och tycka synd om sig själv. Lärt mig att tänka på situationen annorlunda och inse att det inte alltid är mig det är fel på.

Har tagit det stora steget och bytt jobb. För första gången på väldigt länge vaknar jag och går till jobbet utan ångest.. Tycker inte det är jobbigt att jobba långa pass och jag går oftast omkring med ett leende på läpparna ; 0)

Jag trivs med mitt liv just nu ; 0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback