5 dagar

Då har jag varit här i nästan 5 dagar och jag måste säga att jag trivs kanon.. Nu gäller det bara att ta tag att ta sig ut i backen.. Hahaa* Har iallafall fixat liftkort idag så i morgon tänkte jag ta tag i att fixa mina skidor..
 
Varit duktig och varit på gymet 2ggr och det känns riktigt skönt, håller på att träna upp konditionen... Morgonpromenaderna blir det sisådär med men det kommer då vädret blir bättre.. Just nu är det regn/snö och halvstorm..
 
Jobbet fungerar bra men har inte riktigt kommit igång ordentligt.. Det var sagt att det skulle kommit igång till helgen men är det detta dom menar med mkt folk blir jag lite orolig.. Hahaa*
Har iallafall valt att gå in extra idag för att lära mig serveringen.. Just nu har jag ingen koll på serveringen samt kassan och det kan ju vara bra att kunna... Nästan ett måste.. Men blir ett kortpass 18-21 så ´tänkte nog faktiskt försöka passa på att unna mig en AW.. =) Är ju endå ledig i morgon.
 
Annars då ?? Nä det händer inte så mkt här.. Känns som att jag är på långsemester... =) Fortsätter det såhär kommer jag vara riktigt utvilad när jag kommer hem till Stockholm igen.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback