Snö snö och åter mer snö..

Jag gillar snön det gör jag men bara när jag får användning av den.. Som det är nu är den bara jobbig.. Dock är det väldigt vackert ute..
Jag vill kunna sätta på mig skidorna och slänga mig ut i backen och känna frihet inte ha problem att ta mig till jobbet på morgonen och hem från jobbet på kvällen..
En vinter ska innehålla snö annars är det ingen vinter men nu tycker jag nog att det räcker ;0) eller så kanske man ska ta sig en dag/helg och åka någonstans och åka lite... Hmm tåls att tänkas på..

Morgonen bestod av att jag låg lite för länge i sängen (sovit dåligt inatt) så när jag väl kom upp va jag lite stressad då jag hade lite ärenden att fixa med banken på datorn, så med sminket i ena handen och datorn i andra lyckades jag tillslut bli klar i tid ;0) tur man är tjej så man kan göra fler saker samtidigt.. Hahaa*

Nu väntar ett 10-15 pass :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback