Duktig tjej och massa snöööö !!!

Måste nog säga att jag känner mig lite duktig idag.. =)
 
Blev så att jag tog mig upp till gymet för det blev bara mer och mer molning och mer och mer snö.. Körde ca 1 timme sen fick det bli lunch.. Medans vi sitter och äter spricker det upp på himelen och det blir klarblått och strålande sol så det var bara att bege sig hemåt för att slänga på sig skidorna och ge sig ut i backen =)
Oj så mycket snö det hade kommit.. Underbart !!
 
 
Dock blev det inte så länge jag var ute i backen då jag skulle jobba på eftermiddagen...
 Precis när jag kliver innanför dörren ringer dom från jobbet... Nya gäster har anlänt och det är massor att göra.. KAN DU KOMMA UPP TIDIGARE OCH JOBBA ??
Så istället för en lång skön dusch
Jag se det snöa jag ser det snöa det var väl
blev det en snabbis och sen sprinag upp till hotellet igen... Kan säga att det inte alls kändes som jag hade duschat när jag kom fram.. ;0)
 
Kvällen i sig har varit helt ok, haft en del att göra men har mest förberett inför mogondagen.. Under kvällen kom även morgonens väder tillbaka och jag kan säga att det ramlat en hel del puder från himlen.. ;0)
Ställa klockan tidigt och ge sig ut i backen.. =) Hoppas bara på att vädret tillåter det.. =)
 
Kan säga att jag är rätt mör i kroppen efter både gym och skidåkning samt alla dessa hamburgetallrikar som alla beställer på jobbet.. Hahaa*.. Jag kommer somna som en stock !!
 
 
Jag ser det snöa, jag ser det snöa det var väl roligt HURRA !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback