Handla

2 lediga dagar har redan gått och i morgon är det dax igen för ytterligare en arbetsvecka... Tror att denna vecka iofs kommer att vara helt ok då det är påsk och det i stort sett är fullbokat... Man kan ju hoppas =)
 
Gick hem tidigare från jobbet i söndags för att jag inte mådde så bra så i går låg jag mestadels förutom när det var möte som jag var tvungen att gå på..
Idag blev det en sväng till Gränsen (aldrig varit där) och på vägen hem stannade vi till på Coop för att handla... Vilken lycka... Går inte riktigt att beskriva känslan av att gå in i en riktig affär och handla.. En affär där dom har bra utbud av frukt och grönt, en affär där du inte blir ruinerad av att handla i... Sjukt egentligen att något som känns så  självklart hemma inte alls är det här...
 
Har även skypat med Bror och Elliott idag... Kul att se busfröet även om han inte sa så mycket... Han skrattade mest... =)
 
Funderar på om jag ska ta och bädda ner mig i sängen så jag kommer upp i tid i morgon så jag kan ge mig ut i backen.. Rycktet har sagt att det ska vara dåligt väder hela veckan men jag har då inte sett något av det hittills iallafall så hoppas på att det inte kommer i morgon.. =)
 
Annars lever livet vidare här i Lappland men visst skulle jag vilja ha någon att kramas med... ;0) Blev ju så van med det innan jag åkte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback