Mar. 04, 2013

Varit ledig och haft en riktigt grym dag även fast det kändes som att jag skulle frysa ihjäl ett tag där ;0)
Varit iväg på isklättring.. Blev dock ingen klättring för nig för va alldeles för kallt.. Brr..
For sedan iväg till Katterjokk för att handla...Affären vi har här är ganska dyr och där har dom Coop.. Kanske en aning dyrare än hemma men betydligt billigare än den andra.. :)

På vägen hem missade jag avfarten så när jag väl skulle svänga hade jag lite för hög fart så bilen svängde inte riktigt lika fort som jag ville ;0) Smack in i snön, tur det bara va pudersnö.. Loss kom vi fort oxå så va ingen fara.. :)

Strax vankas det Tacokväll och sen blir det sängen, är helt slut.. Solen har tagit oxå för är helt röd i ansiktet :) kanske blir en fin bränna mot slutet av säsongen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback