Pissdag

Har ingen bra dag idag.. Allt känns bara piss och jag mår illa... Legat hela dagen.. Känns som att jag inte har någon ork alls..
Många tankar i huvdet och idag är en sån dag då jag bara skulle vilja åka hem..
Ingenting har hänt utan jag har bara fått den känslan idag... Men alla dagar kan väl inte vara på topp...Har jag tur är det över i morgon igen..
 
Kanske känner jag såhär för att jag sover mer än vanligt ?? Att det är det som gör mig seg och hängig ??
Försöker endå ställa kl tidigt men det hjälper lixom inte och på kvällarna vill jag bara hem och bädda ner mig.. Inte alls som hemma i Stockholm där jag vill att det ska hända något hela tiden... Tror iofs att det kan vara bra för mig att varva ner lite men jag känner inte riktigt igen mig själv.. Brukar inte vara såhär lat...
 
Har en känsla av att det kan vara en del att göra på jobbet idag och idag är ingen bra dag för det.. :0(.. Helst av allt skulle jag bara vilja bädda ner mig i sängen...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback