Trött tjej

Idag är jag en trött tjej.. Helt slut i hela kroppen... Tur att det är dåligt väder ute så slipper jag få ångest över att jag är hemma och tar det lugnt och laddar för kvällen...
Sovit som en stock så känner mig iallafall utvilad, bara kroppen som inte riktigt hänger med... Hahaa*
 
Gårkvällen var kul.. Var en hel del att göra och det var under en period där vi alla trodde att det skulle bli kaos men med bra sammarbete så löste vi allt galant.. =) Tror vi bytte plats på alla bordsbokningar så att vi skulle hinna duka upp allt innan 2.dra sittningen...
Ska bli spännande och se ikväll hur saker och ting löser sig då vi är totalt fullbokade (nästan överbokade) men vi är ett bra team som jobbar så ska nog bli bra.. =)
Sköna är att timmarna går fort när man alltid har saker att göra.. ;0)
 
Nu dax att få lite mat i magen innan det är dax att fortsätta slappa...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback