Bandit

 
Helt mörbultad sitter jag i soffan och varvar ner.. Haft en grymt rolig helg men det känns i kroppen och det syns,, Hahaa* Har blåmärken överallt... Men det va det värt... Nu blir det rehab ett tag framöver ;0)
 
Bandit är alltid Bandit men på något sätt kändes det som att det var en lägre nivå på denna kryssning mot va det brukar... Va även fler som kände samma sak.. Men kul hade jag hur som och det är ju huvudsaken ;0)
 
 

A trip down memorylane blev det också, på ett bra sätt och det känns faktiskt väldigt skönt ;0)  Inga konstigheter men endå känslor.
 
Nu är det sängen som gäller och förhoppningsvis är kroppen utvilad i morgon så jag kan ta mig till gymmet..Alldeles för länge sen sist...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback