Just nu

Hemma nernäddad i soffan framför TV... Det hände inte igår... Vet nog faktiskt inte själv när jag gjorde det sist.. Satt i valet och kvalet hur jag skulle göra idag för folk från både nya och gamla jobbet ska ut ikväll så va ju lite sugen men som sagt att sitta hemma och ta det lugnt vann.. =) Tror jag gjorde rätt val.. =)
Ska även upp till läkaren i morgon vid 9 så känns skönt att kunna vara utvilad =)
 
Konserten i fredags va grym.. Bästa på länge men hade nog hoppats på att FFDP hade spelat längre =) Träffade folk jag inte sett på länge och det var kul.. Får inte gå så länge mellan varje gång.
Kändes även skönt att träffa dig, skumt men på något sätt hade jag haft det på känn att du skulle dyka upp ;0)
 
Annars flyter allt på, en hel del jobb just nu eftersom jag jobbar dubbelt men funkar än så länge... Nästa helg har jag ju tre-dagars ledighet så ska inte klaga =)
 
Nu lite Johan Falk innan sängen kallar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback