Seg dag med skönt slut

Idag har varit en riktigt seg dag på jobbet.. Typ inget att göra... Får ju panik när det är sådär.. Jag vill ju iallfall ha något att göra... Blir ju knäpp av att stå och göra ingenting...
Lyckades iallafall med att få gå hem kl 17 istället för 21 så det va skönt... Så nu har jag hunnit varit hemma hos mamma på middag, tvättat, slappat i soffan och tagit ett varmt bad med skrubbning och rakning och nu sitter jag i soffan igen och slappar med nymålade tånaglar och hela kroppen insmord.. Såååå skönt och sååå behövligt =)
 
I morgon hoppas jag dom löser det så att jag får ett springpass så jag hinner ta mig till gymmet.. Va ju ett tag sen sist och nu känner jag verkligen att jag behöver det =) Det sjuka är att jag fortsätter att minska i vikt men jag känner på min kropp att den börjar slappa till sig..Hahaa*
 
Nu dags att hänga tvätt och sen blir det nog till att förslytta sig till sovrummet och kolla tv där tills jag somnar =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback