Framåt

Hemma och nerbäddad i sängen och nu är jag ledig i dagarna 2 ;0)
 
Varit en bra dag på jobbet och allt har flytit på bra men va rätt segt i slutet.. Jobbade över en timme också.. Att jobba 13-00 och bara ha en matrast tar på krafterna och man är ju inte så sugen på att slänga i sig mat mitt i natten..
Dom andra skulle ut och dansa men jag valde att åka hem och just nu känns det som rätt beslut... Va skönt att få slänga sig i sängen... Det sköna är också att man ställer tillbaka klockan inatt så får sova en timme längre.. =)
 
Fick ett trevligt telefonsamtal "inatt" och jag tog tag i sak direkt och under förmiddagen fick jag ett samtal så kändes som en bra start på en bra dag =)
 
I morgon är det dags för sista hemmamatchen för säsongen och vi börjar hemma hos Jeanette under förmiddagen.. Tror det kan bli en bra dag i morgon ;0)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback