Resultat

Hade en riktigt trevlig kväll igår efter jobbet med mina arbetskamrater =) Vi gick och bowlade och hade bara jävligt kul. Skönt att kunna umgås utanför jobbet och komma så pass bra överens... =)
Dagen idag kanske har varit lite seg på jobbet men det va det definitivt värt.
 
Plankningsutmaningen går bra och idag var vi uppe i 45sek och man känner att det börjar ta emot mer och mer för varje dag. Annars så måste jag säga att jag faktiskt känner mig ganska stolt över mig själv. Att jag fortfarande håller mig motiverad och för varje dag som går överraskar jag mig själv med vad jag kan och vad jag orkar =)
Testade på poweryoga igår och måste säga att det är nog inget för mig men va betydligt vigare än jag trodde.. Hahaa*
Vågen i sig säger inte så mycket när jag ställer mig på den men det är när jag har bilder som dessa att jämföra mer som gör att jag faktiskt blir mer och mer motiverad och man ser ju faktiskt att det händer saker =)
 
 
Nu dags att förflytta sig till sovrummet så jag hinner få lite sömn, blev ju inte så mkt av det inatt.. hahaa*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback