Våga Vägra Bli Sjuk

Det här med att gå och träna igår kändes som en bra idé då men just nu vet  jag inte om jag tycker det var så bra.
 Usch vad jag mår just nu.. Men lever på hoppet att jag bara känner mig hängig efter natten och när väl kroppen kommer igång så mår jag bättre.. Dock känns det en bit bort just nu..
Kul.. Nästan så det känns som att jag inte kommer palla gå på matchen idag.. Jaja får se hur jag mår om några timmar och speciellt hur det känns på eftermiddagen.
Börjar iallfall dagen med en varm kopp Ducoral.. =)
 
Blir till att åka till jobbet lite tidigare idag då det inte går några pendeltåg mellan Bålsta-Spånga.. Åker jag direktbussen 09.09 är jag på jobbet strax efter 10, åker jag 09,26 är jag på jobbet strax innan halv 11 så känns som att det är smidigast att ta direktbussen istället för att göra 3 byten.. Tar jag direktbussen kan jag sova lite extra också.. ;0)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback