Detox och vägen tillbaka

Detoxen är startad och idag har jag varit och köpt lite nya träningskläder så nu jä-lar ska jag hitta tillbaka igen.. Känner mig motiverad så får hoppas på att jag gör det efter jag varit på gymmet också =)
I morgon är det premiär igen.. hahaa* Bättre sent än aldrig.
 
Funderar på om jag ska ge mig ut på en promis i morgonbitti innan det är dags att ge sig in till staden och gymmet... men får se hur jag känner mig när kl ringer i morgon..
 
Skulle ha jobbat idag men hade tre bokningar så fick gå hem... Hela 6 min va jag instämplad.. Hahaa*
 
Nu dags att släcka lampan och försöka sova så man orkar ta sig upp i morgon... Bästa hade ju varit om jag hade haft någon som drog upp mig men det får bli en annan dag...
 
Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback