4 dagar gått 3 dagar kvar

Fem dagar på det nya året har gått och jag är i full gång med Detoxen. Det är jobbigt för just nu är jag sugen på allt och ingenting, men det är väl bara för att jag inte får.. Hahaa*
Jobbigaste är nog kaffet.
Men 4 dagar har gått så det är bara 3 dagar som återstår så detta ska jag klara galant.
Igår blev jag ganska dålig... Sprängande huvudvärk och illamående.. Har nog att göra med att alla gifter är påväg ut.. Sov i över 12 timmar i natt så något va det.. Idag har jag mått ok men har varit lite halvseg..
 
Detoxen jag håller på med gör att jag måste äta vegetariskt under hela tiden så idag gick jag och köpte vegofärs och jag måste säga att det blev över förväntan.. Blev en ChiliconCorn... Hahaa*
 
I morgon blir det en heldag med lillprinsen och det är Disney on Ice som gäller och Elliotts förväntningar är höga.. Enda han pratat om sen han fick veta det.. Måste faktiskt säga att det ska bli ganska kul för mig också ;0).. Ibland är det bra att ha en täckmantel.. Hahaa*
 
 
Nä nu dags för ett bad med lite rakning; skrubbning och lite ansiktsmask
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback