Disney on Ice

Haft en kanondag med Lillprinsen idag hämtade honom vid 9.30 och då började vi röra oss mot jobbet för att hämta upp Jennifer. Efter det bar det av tillen blev det mat och sen lite lek för grabbarna innan det var dax att bege sig mot Globen och Disney On Ice.. Föreställningen var väldigt bra men kan förstå att det blev lite långt för grabbarna då ingen av dom sett varken Rapunzel, Lilla Sjöjungfrun eller Skönheten och odjuret.. Det dom setr fram emot var ju Frost och det var sista uppträdandet.. Men efter ca 1 1/2 timme kom Sven, Olof, Anna och Elsa ut och man kunde se glädjen i bådas ögon ;)
 
Något som dock skrämmer mig är priserna.. Showen i sig va inte så farligt men allt runtom.. Popcorn 90:-, slush i ett Olofhuvud 110:-, ett program 160:-, sockervadd med en olofmask 140:- , en lysande snurra billigaste 160:-...SKAMLIGT... Snacka om att lura småbarnsfamiljer på pengar...
 
 
 
Men grabbarna hade kul iallafall och det är det som är det viktigaste ;) 
 
Efter showen ner en snabbis till jobbet igen så grabbarna fick leka av sig och jag och Elliott kunde vänta av den värsta trafiken..
Söndagsmiddag (även om det är tisdag) hemma hos mamma och nu har jag äntligen slängt mig i soffan ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback